سه‌شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۷

آنچه يك ابوعطا بايد بداند.



بوعطاي كوچك من !
يادت هست عكس برهنه پسري كه هم سكس دوست داشت و هم موزيك و هم رفيق لنين را ؟يادت هم هست حتمن كه گفتم سكس و موزيك را بعدن برايت خواهم گفت .امروز يكي را خواهم گفت و فردا ديگري را .
واما سكس :
خواجه راست الدين كمره اي در اثر گرانسنگش به نام الداعوي في الجامعه الكاسبين سكس را اينگونه تعريف مي كند:
((ودر بيان فضيلتش گفته اند كه پسر بچه اي نازك ميان و شيرين كار به ارض معهود ارزد كه الدنيا سجن المومن و سجن، بي همبند يوسف شمايلي كه خواب بيند آزادي تو را چگونه تواند بود .باري برخي بي خردان در اين ميان زنان را به بازي گيرند و غافلند از اين مهم كه ضعيفه گان تنها به كار ساختن اولاد مي خورند و لا غير و نظر بازي تنها پسركان شوخ و شنگ راست كه جهاني را مسخر كرده اند .و آن قطب عالم وجود ،زنده با بود و نبود و آن مرد مهلكه شيطان كش و پير خاكسار تنبان خوش ،شيخ ملا جالق ابو للاطي فرمود كه السِكْسُ سِكْسان. سِكسٌ الاِنسان و سِكسٌ الحَيَوان(آميزش بر دو نوع است .آميزش با انسان و آميزش با حيوان )و همانا مراد شيخ ما اين بود كه آميختن با مردان آميزش با انسان است و با زنان نه . چرا كه زن تنها مادينه اي است براي ادامه نسل مبارك مردان .))
و امام محمد راسويي صاحب مقامامات الجالقين و مكانات الفاعلين مي گويد :
((شبي در ميان سماع پيري ديدم سراپا سپيد كه گويي از ميان مهتاب برخاسته است و پيرامنش را چنان نور گرفته است كه گفتي خود مهتاب است . به ناله و انابه از وي سوال كردم يا شيخ! ترا چگونه چنين مرتبت بخشيدند و آن مسكنت ستدند .گفت به عشق بازيم دادند و از زن زنيم گرفتند .
گويند كه شيخنا از آن پسر ترك عيال و اولاد گفت و صيحه اي زد و تمام ماتحت خويش به آن پير طريق تسليم نمود .))
اما اين گفته ها فقط متعلق به قدما نيست .ويلهم فردريش نيچه متفكر بزرگ آلماني مي نويسد :
((در ايام كودكي روزي در جنگلي گم شدم .هوا رفته رفته تاريك مي شد و ترس همه وجود مرا فرا گرفته بود .چيزي نمانده بود قالب تهي كنم كه درخشش چشم هايي در تاريكي را ديدم .به سويم مي آمد .خيلي ترسيده بودم .جلوتر كه آمد ديدم مرد قوي هيكل و خوش لباس است .مرا كه ديد ،مدتي مكث كرد .سپس خم شد و مرا بوسيد و گفت :
ALAVISTA
و هيچكس نخواهد فهميد كه آن شب چگونه شبي بود .مرد تنومند بعد از آنكه شيره جان عزيزش را به من بخشيد برايم از راه فرو دست و راه فرادست گفت و گفت كه زنان لايق آميزش نيستند و اگر زني تو را اسير كردو به خواهش وتمنا ،التماس همخوابگي داشت ،نبايد بي سپر به اين كارزار واردشوي.))
پسر كوچكم بو عطا!
تصاوير زير در مورد يكي از سپر هاي اين نبرد تن به تن است كه از دير باز مورد استفاده بوده است .ببين و عيرت بگير.